איך הופכים משבר להזדמנות?

עדינה זילברמן

30 באוגוסט 2020
קטגוריה: אימון אישי /
שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

בשל משבר הקורונה שפקד את כולנו במפתיע, רבים האנשים שמצאו את עצמם נאלצים להתמודד עם מציאות חדשה: איבוד מקום עבודתם. התמודדות מסוג זו עשויה להיראות כמו סוף העולם וזה בהחלט טבעי וברור, אך בפועל היא טומנת בחובה גם את ההזדמנות לצאת לדרך חדשה. יחד עם זאת מטבע הדברים, היציאה לדרך חדשה אינה תמיד קלה, במיוחד כשאין כיוון, ולכן לא פעם   נדרשת מעט עזרה מאנשי המקצוע הנכונים כדי להתרומם חזרה.

כל משבר טומן בחובו הזדמנות

בתקופה בה קיימת אי וודאות כלכלית, החשש מפיטורין מובן. עם זאת כאשר יש ברשותכם את הכלים הנכונים כדי להתמודד עם חוסר הוודאות, אתם עשויים לגלות שבכוחכם להתמודד היטב, ולמצוא את הדרך להשגת היעדים שלכם. זכרו, העובדה שפיטרו אתכם אינה אומרת שאין לכם את הכישורים המתאימים, שכן הפיטורים היו תוצאה של מצב חירום. נצלו את הזמן כדי להתבונן על ה”יש” ולא על ה”אין” ולהביא לידי ביטוי מחודש את כל הנטיות והכישורים הגלויים והחבויים שבכם.

נסגר הפרק, לאן מתקדמים מכאן?

כאשר פרק חיים נסגר במפתיע, ללא התראה מוקדמת, אנו עשויים למצוא את עצמו חסרי אונים, מבלי לדעת לאיזה כיוון לפנות ומהי הדרך הנכונה ביותר עבורנו. אולם במקום לשקוע במרה שחורה אפשר לקום ולעלות מחדש על הסוס ולראות את המשבר כהזדמנות לעשות משהו חדש ומרגש. לא תמיד אנו יודעים מה השלב הבא בחיינו, קל וחומר מה הוא טומן בחובו. גם לא תמיד נצליח למקד את עצמנו כדי להבין באילו כישורים עלינו להשתמש.

דווקא בעת משבר, אימון אישי

בתקופות משבר, אימון אישי משולב בניתוח גרפולוגי יכול לעזור המון, להרחיב אופקים, לעזור לראות את התמונה הרחבה, ולהיפתח לעולמות תוכן אחרים, גם כאלו שלא נגעתם בהם בעבר. אימון אישי יכול לעזור לכם לחשב מסלול מחדש להבין טוב יותר את האפשרויות שעומדות לרשותכם בתחום עיסוקכם, או לחלופין, לערבב את הקלפים וליצור לעצמכם הזדמנויות תעסוקתיות חדשות לחלוטין.

לעשות שינוי ולהיות מרוצים

הכוח לשינוי נמצא בידיים שלכם ובאפשרותכם ליצור את המציאות שלכם. לרצון שלכם יש כוח עצום הקיים בכם, וכל מה שנותר לכם הוא רק להציב יעדים. בעזרת אימון אישי משולב ניתוח גרפולוגי תוכלו להבין טוב יותר מה הנטיות, הכישורים והתכונות שיש לכם ולקבל מושג טוב יותר לגבי תחום העיסוק המתאים לכם ביותר. ניתוח גרפולוגי של כתב היד יסייע לכם להרחיב את נקודת המבט, לגלות את החזקות והחולשות שלכם, ולהבין מה מעכב אתכם וכיצד תוכלו להתקדם אל עבר השינוי המיוחל. כאשר יהיו לכם את כל הכלים הללו ויותר יהיה לכם קל להתמודד עם המציאות החדשה, להתחזק, להתעודד ולהבין כיצד להשתלב מחדש בעשייה. 

לאחר פיטורין זה טבעי להרגיש חוסר ביטחון עצמי לצאת לדרך חדשה.

עדינה זילברמן, גרפולוגית ומאמנת אישית לקריירה, תשמח ללוות אתכם, לעזור לכם לראות מחדש את הערך שלכם כדי שתוכלו למצוא מחדש את הדרך המתאימה לכם ביותר. צרו קשר לתיאום פגישה ותוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם ולהגשים את כל היעדים והמטרות שהצבתם לעצמכם במהרה!

קיבלנו את פרטייך וניצור איתך קשר בהקדם!

ובינתיים, מוזמנ/ת להיכנס לקבוצת הוואטסאפ שלנו להתפתחות אישית

Open chat
דילוג לתוכן